Zasady
Pon Lip 29, 2019 3:27 pm Zasady
Mistrz Gry
Mistrz Gry
68


ZASADY

1. Uczestnicy są zobowiązani wypisać swój ekwipunek w pierwszym poście, w przeciwnym razie bonusy nie zostaną uwzględnione.
2. Jedna tura trwa 72h, w przypadku przekroczenia terminu uznaje się, że strona podjęła nieudany atak i otrzymuje obrażenia.
3. Kolejkę rozpoczyna post Mistrza Gry, wygląda ona następująco: MG, Gracz 1, Gracz 2, MG, Gracz 2, Gracz 1 itd.
4. Pary wyłoniono na podstawie randomowego losowania {link}
5. Pierwsza tura składa się z sześciu pojedynków, druga z trzech. Po drugiej nastąpi dolosowanie postaci NPC, by trzecia tura, złożona z dwóch pojedynków, wyłoniła parę finałową.
6. Na wyposażenie zawodnika składa się zbroja płytowa, hełm, tarcza, kopie, oraz koń nakryty kropierzem ze znakami heraldycznymi.
7. Królową Miłości i Piękna można mianować tylko kobietę, która fabularnie znajduje się na trybunach, a więc napisała tam co najmniej jeden post.

MECHANIKA

Obaj gracze rzucają dwa razy kością Setka w każdym swoim poście. Pierwszy rzut odpowiada za siłę, drugi za jazdę konną.

Próg Punktowy utrzymania się na koniu wynosi 50, jeśli suma rzutu oraz wartości umiejętności postaci będzie niższa, jeździec nie trafia w przeciwnika.

Uznaje się, że pierwszy trafił ten gracz, którego suma rzutu kością i wartości umiejętności siły jest większa od sumy drugiego. Z puli Punktów Życia przeciwnika odbierana jest wtedy połowa (zaokrąglona w górę) wyniku rzutu kością.

Przykład napisał:
Gracz A - 100 punktów życia, 80 siła
Gracz B - 120 punktów życia, 55 siła

Gracz A wyrzucił 12, Gracz B 33.
A - 12 + 80 = 92
B - 33 + 55 = 88

Pierwszy trafił gracz A, zabiera więc 6 punktów życia przeciwnikowi.
Gracz B - 114/120 punktów życia

Jeśli różnica pomiędzy wynikami wynosi jedno oczko, wtedy obaj gracze otrzymują obrażenia.
Gracz posiadający w ekwipunku własną zbroję otrzymuje o 10 oczek obrażeń mniej w przypadku trafienia.

Gracz, który utraci połowę swoich punktów życia, otrzymuje karę do kości - 15 oczek.

Walka trwa do momentu poddania się lub utraty przytomności (więcej niż 90% punktów życia).

Skruszenie kopii następuje po pięciu turach bez rozstrzygnięcia. Gracze wybierają wtedy dla siebie dowolną broń (z wyłączeniem kuszy i łuku), a gra toczy się w kolejności: atak gracza a, obrona gracza b, post mg, atak gracza b, obrona gracza a itd. Do obrony dolicza się umiejętność zwinności.

W razie pytań lub wątpliwości, zapraszamy do zadawania ich w tym temacie.

Re: Zasady
Czw Sie 01, 2019 4:59 pm Re: Zasady
Gość
avatar
Gość
Witam.
Oto skomplikowane pytanie pytanie. Micz daje premię do jazdy konnej, jednak czy daje  w przypadku tego rodzaju walk czy niezbyt. Teoretycznie sama wiedza konia że narzędzie do karania jest w pobliżu potrafiło by wywrzeć presję. Jest też opcja że trzeba akurat walczyć biczem, czy też pejczem aby otrzymywać ten bon. A może jeszcze chodzi o to że postać posiada narzędzie do karania zwierzęcia jeśli to odmówi, dlatego będzie bardziej usłuchane, wiedząc że po zajściu dostanie np tyłku.
Dlatego zastanawiam się jak to z tym jest.

Druga sprawa jak komuś z uczestników wzrosną statystyki to otrzyma je dopiero do potencjalnej następnej walki tak?
Re: Zasady
Czw Sie 01, 2019 10:14 pm Re: Zasady
Mistrz Gry
Mistrz Gry
68
Bicz daje bonus do jazdy konnej, również w tego rodzaju walkach, jednak musi zostać użyty fabularnie, a więc post musi zawierać jakiekolwiek nakierowanie lub wręcz podkreślenie. Przedmiotów z bonusami jest wiele, MG nie może z góry zakładać którego akurat używa postać. W pierwszym poście walki napisałeś wręcz, że "Nie zamierzał zbytnio podjudzać konia" więc bonus nie został dodany. Jeśli tylko w kolejnych postach zdecydujesz się wpłynąć na wierzchowca w ten sposób, + 5 oczek zostanie uwzględnione.

Rozliczenia postaci biorących udział w walce na kopie zostały załatwione poza kolejką, podczas trwania walki statystyki pozostają zamrożone, nie można ich zmieniać.

Re: Zasady
Sponsored content

Skocz do: