Zakładanie lokacji
Sro Cze 26, 2019 9:26 pm Zakładanie lokacji
Admin
Admin
209
Administracja
https://www.w3schools.com/colors/colors_picker.asp
Zakładanie lokacji
Jeśli tylko brakuje Wam na forum jakiegoś tematu z lokacją, możecie poprosić tutaj o założenie go. Nowe tematy dodaje tylko i wyłącznie Mistrz Gry.

Kod:
[b]Nazwa lokacji:[/b]
[b]Opis lokacji:[/b]
[b]Zdjęcie:[/b] (nieobowiązkowe)
[b]Subforum:[/b]

Re: Zakładanie lokacji
Sob Cze 29, 2019 11:42 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Niedźwiedzia Wyspa
Opis lokacji: Piękna, aczkolwiek samotna i niewielka Niedźwiedzia Wyspa osadzona jest w Zatoce Lodowej, gdzie od strony północnej mierzy się z Deepwood Motte, a od południa chroni ją Lodowy Brzeg. Chociaż nie obfituje w łaskawe dary Matki Natury, może poszczycić się wybitnie dużą populacją niedźwiedzi, od który zresztą zaczerpnęła nazwę, a także gęsto porośniętym dębami i sosnami lasem o dobrym gatunkowo drewnie. Mieszkańcy zamieszkujący Nadbrzeże utrzymują się głównie z rybołówstwa, poza kilkoma bogatszymi właścicielami zagród oraz tartaków. Ziemia na wyspie nie należy do najżyźniejszej, o czym świadczą złoża pokrytych mchem kamieni, a także strome wzgórza niezdatne do uprawy, pośród których tętnią górskie potoki. Centrum życia społeczności stanowi ufortyfikowana przy wewnętrznym jeziorze i niewielkiej kaskadzie wodospadów, kamienna Twierdza Mormontów, gdzie od pokoleń panujący ród dba o bezpieczeństwo swoich poddanych i zarazem próbuje zapewnić im jak najlepszy byt.
Zdjęcie: klik
Subforum: Północ

Założona jako subforum tutaj. Możesz proponować lokacje, które będą tam założone jako oddzielne tematy.
Re: Zakładanie lokacji
Nie Cze 30, 2019 5:13 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Rzeczny Trakt
Opis lokacji: Droga ta jest jednym z najbardziej istotnych traktów biegnących przez Siedmiu Królestw. Swoje początki ma w Casterly Rock, skąd biegnie na północny-wschód poprzez Złoty Ząb aż do Riverrun, gdzie spotyka Królewski Trakt. Rzeczny Trakt stanowi najważniejszą linię handlu pomiędzy Ziemiami Zachodu oraz Dorzeczem, jest również jedną z głównych tras, która łączy zamki rodów chorążych z siedzibą Lannisterów. Ze względu na wzmożony ruch w tym rejonie, trakt poznaczony jest koleinami i bywa narażony na ataki rabusiów, zwłaszcza w górskim odcinku rozpoczynającym się za Sarsfield.
Zdjęcie: klik
Subforum: Krainy Zachodu


Nazwa lokacji: Morski Trakt
Opis lokacji: Morski Trakt jest jednym z głównych szlaków Siedmiu Królestw, który rozpoczyna się w Casterly Rock i na znacznym odcinku biegnie wzdłuż wybrzeża Morza Zachodzącego Słońca aż do Wysogrodu. Droga ta jest istotnym szlakiem handlowym pomiędzy Reach i Ziemiami Zachodu, niedawno zaś została odnowiona z rozkazu panującego Króla Jaehaerysa Targaryena.
Zdjęcie: klik
Subforum: Krainy Zachodu

Nazwa lokacji: Złoty Trakt
Opis lokacji: Największy oraz najistotniejszy trakt biegnący przez Ziemie Zachodu, który zbudowany został już po podboju Aegona i swą nazwę zawdzięcza głównemu celowi, dla którego powstał - przewozu złota. Fragment szlaku przebiega w pobliżu Pola Ognia, swój początek ma jednak w Lwiej Bramie w Królewskiej Przystani, skąd biegnie poprzez Ziemie Korony i północne regiony Reach, by w końcu dotrzeć do Zachodu, gdzie wije się przez złotonośne góry, aż nie dotrze do Lannisportu oraz Casterly Rock.
Zdjęcie: klik
Subforum: Krainy Zachodu


Nazwa lokacji: Gospoda Pod Złotym Pazurem
Opis lokacji: Lannisport, jak każde miasto portowe, posiada przynajmniej kilkanaście bardziej lub mniej godnych polecenia karczm i trudno stwierdzić, do której z nich zalicza się gospoda Pod Złotym Pazurem . Za dnia serwują tu najlepsze dorsze w tej części Siedmiu Królestw, a ale nie jest bardziej rozcieńczone niż wymaga tego przyzwoitość. Nocami jednak karczma przyciąga dość szemrany element; można tu znaleźć przemytników, Żelaznych Ludzi, przybyszy z Essos i całą gamę kurew. Ktoś nieostrożny może stracić w tym miejscu znacznie więcej niż sakiewkę, jeśli jednak wie się, kogo pytać, zebrana tu kompania może udzielić wielu cennych informacji.
Zdjęcie: klik
Subforum: Krainy Zachodu - Lannisport


Nazwa lokacji: Opuszczone kopalnie
Opis lokacji: Nawet najstarsi mieszkańcy Ziem Zachodu nie potrafią powiedzieć, do kogo należały dawno wyczerpane z kruszca kopalnie, do których wejście znajduje się gdzieś pomiędzy Hornvale a Złotym Zębem. Ponure, opuszczone tunele powinno omijać się z daleka, bywają jednak tacy, którzy szukają w nich schronienia. Mieszkańcy okolicznych wiosek mawiają, że niektórzy z tych, którzy weszli do środka, już nigdy nie ujrzeli światła dziennego. Jedynie nocami gdzieś z samych trzewi wydrążonej góry słychać niosące się echem nawoływanie...
Zdjęcie: klik
Subforum: Krainy Zachodu

Lokacje zostały dodane!
Otrzymujesz 5 PG.
Re: Zakładanie lokacji
Nie Cze 30, 2019 9:46 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Boży Gaj
Opis lokacji: Jest to miejsce gdzie każdy w odosobnieniu może poświęcić się modlitwie ku czci bogom. Boży Gaj tworzy akr drzew – wiązów, olch i czarnych topoli. Drzewem sercem jest tu wielki dąb, którego gałęzie obrosły winoroślą. Prowadzi do niego sieć krętych ścieżek, które tworzą swojego rodzaju labirynt. Z najwyższego punktu tego bożego miejsca widać Czarny Nurt.
Zdjęcie: https://y6auj24xr4y3qq95tz7io6uu-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/04/St-Dominic-Monastery-Red-Keep.jpg
Subforum: Kraina Korony / Czerwona Twierdza

Nazwa lokacji: Komnata spotkań Małej Rady
Opis lokacji: W komnacie tej zostają podejmowane najważniejsze decyzję w Królestwie. To właśnie tu król i jego namiestnik spotykają się z członkami Małej Rady. Drzwi chronią dwie rzeźb przedstawiające valeriańskie sfinksy. Ponieważ nikt nie ma prawa przerwać obrad rady w ich trakcie drzwi strzeże Gwardia Królewska. Ściany wyłożone są tapiserią ściągniętą do Królewskiej Przystani aż z Wolnych Miast. Podłogi zdobią dywany z Myr i bogato zdobione meble.
Zdjęcie: https://y6auj24xr4y3qq95tz7io6uu-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/04/St-Dominic-Monastery-Red-Keep.jpg
Subforum: Kraina Korony / Czerwona Twierdza / Waronia Maegora
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 01, 2019 7:26 am Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Dreadfort
Opis lokacji: Dreadfort to zamek otoczony wśród mieszkańców Północy złą sławą, położony w jej wschodniej części. U stóp jego murów przepływa Łkająca Woda, na północnym zachodzie rozciągają się Samotne Wzgórza, dalej na południu ziemie podległe Dreadfort opierają się o las Hornwood. Jest to dobrze ufortyfikowana kamienna twierdza, chroniona wysokimi murami, zwieńczonym krenelażem o trójkątnych merlonach, przypominających kamienne zęby. Jest siedzibą rodu Boltonów, jednego z najsilniejszych rodów Północy, niegdyś niezależnych Czerwonych Królów, dziś zaś chorążych podległych Starkom z Winterfell. Familia Boltonów zasłynęła w historii osobliwego zwyczaju skórowania swoich przeciwników i skazańców, czego ostatecznie zabronili im dopiero ich seniorzy. Podobno jednak do dziś, gdzieś w głębinach zamku, znajduje się sekretna komnata w której lordowie Dreadfort trzymają skóry ujarzmionych wrogów.
Zdjęcie: jeśli będzie potrzebne, można wyciąć z tego : TUTAJ KLIKNĄĆ (nieobowiązkowe)
Subforum: Północ
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 01, 2019 11:18 am Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Skyreach
Opis lokacji: siedziba rodu Fowler. Znajduje się na południowym krańcu Książęcej Przełęczy. Zamek swoją historią sięga czasów Pierwszych Ludzi. Został umiejscowiony na wzgórzu przy głównym trakcie, który na południe prowadzi w głębokie piaski pustyni, a na północ do Krainy Burz.
Skyreach znajduje się w paśmie Czerwonych Gór.
Zdjęcie: https://66.media.tumblr.com/1ed31c016414a24c4cd39e070d441317/tumblr_ptyg9utBeW1tyhl08o1_540.png
Subforum: Dorne (proszę o stworzenie subforum tak jak w przypadku Słonecznej Włóczni)

Nazwa lokacji: Książęca Przełęcz
Opis lokacji: Strażnikami szlaku są Fowlerowie. Jedna z głównych dróg łącząca Dorne z resztą krain. Znajduje się ona w Czerwonych Górach. Przeprawa jest bezpieczniejsza od pobliskiego Szlaku Kości.
Zdjęcie: https://66.media.tumblr.com/435b4082602bb201482c6d8865c5e262/tumblr_ptyhll29nL1tyhl08o2_540.png
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Czerwone Góry
Opis lokacji: Swoją nazwę zawdzięczają kolorom skał. Nocą niezwykle niebezpieczne, są bogate w zwierzynę sprzyjającą suchemu klimatowi. Góry nie należą do zbyt wysokich, lecz posiadają wiele zdradliwych miejsc, które sprowadzą zgubę na nieostrożnego wędrowca. Częściowo pokryte lasem. Patrolowane przez żołnierzy pobliskich rodów.
Zdjęcie: https://66.media.tumblr.com/e8d50298c94c05dd1347ef91c1aa0603/tumblr_ptyhll29nL1tyhl08o1_640.png
Subforum: Dorne
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 01, 2019 12:08 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Wielka Sala lub Sala Tronowa
Opis lokacji: Smocza Skała była siedzibą Domu Targaryen, którą wcześniej skolonizowała Valyria, przez co wyspa stanowiła jej najbardziej wysunięty na zachód przyczółek. Po Podboju Aegona Zdobywcy, siedzibę następcy Żelaznego Trony, tytułowanego "Księciem Smoczej Skały".
Cały zamek wyróżnia się na tle innych budowli w Westeros. Zbudowany jest z czarnych kamień, czy też jeśli wierzyć legendom - z kamieni piekielnych. Centrum Wielkiej Sali stanowi tron, na którym zasiadał Aegon Targaryen. Miejsce to przytłacza swoją wielkością i surowością. Tworzą je wysokie sklepienia, brak charakterystycznego dla Królewskiej Przystani przepychu. Na kamiennej posadzce znajduje się płaskorzeźba przedstawiająca rodowy herb, aby dojść do tronu należy przekroczyć długie kamienne schody.
Zdjęcie: https://vignette.wikia.nocookie.net/gameofthrones/images/1/10/Dragonstone-throne-room.png/revision/latest/scale-to-width-down/640?cb=20170717082952
Subforum: Smocza Skała

Nazwa lokacji: Kamienny Bęben
Opis lokacji: Centralna twierdza Smoczej Skały. Nazwaną ją tak ze względu na huk potężnych, burzowych wichrów, które uderzają o skałę, a ich dźwięk odbija się od kamiennych ścian. Cele w lochach pod cytadelą są cieplejsze niż powinny, ale tak wilgotne jak tylko można by się spodziewać po wyspie takiej jak Smocza Skała. Podobno w twierdzy można znaleźć tajne schody prowadzące w dół, do serca wulkanu. Kamienny Bęben jest połączony z lochami wysokim kamiennym mostem wznoszącym się wysoko ponad pustką.
Zdjęcie: https://vignette.wikia.nocookie.net/gameofthrones/images/a/a4/Dragonstone-season7-low.png/revision/latest?cb=20170717082952
Subforum: Smocza Skała

Nazwa lokacji: Sala Rzeźbionego Stołu
Opis lokacji: Sala Rzeźbionego Stołu znajduje się na najwyższym piętrze Kamiennego Bębna i tworzy ją okrągła komnata z czterema wielkimi okennicami wychodzącymi na północ, południe, wschód i zachód. Centrum sali stanowi duży stół, wyrzeźbiony i pomalowany w formę szczegółowej mapy Westeros. To właśnie tutaj Aegon Zdobywca planował inwazję na kontynent.
Zdjęcie: http://watchersonthewall.com/wp-content/uploads/2017/07/Daenerys-Dragonstone-meeting-Stormborn.jpg
Subforum: Smocza Skała


Nazwa lokacji: Ogrody Aegona
Opis lokacji: Do Ogrodu Aegona można dotrzeć, schodząc po łuku Smoczego Ogona. Rosną tu wysokie ciemne drzewa, dzikie róże, wysokie cierniste żywopłoty i żurawiny. W ogrodzie roznosi się przyjemny sosnowy zapach.
Zdjęcie: -
Subforum: Smocza Skała

Nazwa lokacji: Bramy twierdzy
Opis lokacji: Do wejścia twierdzy prowadzą wielkie bramy, których strzegą rzeźby dwóch potężnych smoków. Jak zresztą reszta budowli skoncentrowana jest na smokach. Małe kandelabry ukształtowane w smoki dzierżą w szponach pochodnie. Para wielkich skrzydeł stanowi dach zbrojowni i kuźni, a ogony tworzą łuki i schody.
Zdjęcie: -
Subforum: Smocza Skała

Nazwa lokacji: Tereny wokół zamku
Opis lokacji: Smocza Skała jest wyspą wulkaniczną u ujścia Czarnego Nurtu, stworzoną przez aktywny wulkan. Jest wilgotna i ponura. Zamek jest małą twierdzą i znajduje się u szczytu wulkanu. Poza jego murami położona jest mała wioska rybacka na burzliwym wybrzeżu.
Zdjęcie: https://vignette.wikia.nocookie.net/gameofthrones/images/8/83/Dragonstone-Island-Concept-Art.jpg/revision/latest?cb=20170901144851
Subforum: Smocza Skała
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 01, 2019 6:37 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Ghaston Grey
Opis lokacji: Znany Dornijczykom stary i upiorny w wyglądzie zamek, który mieści się na skale na Morzu Dornijskim. Rozpada się, nie prezentuje się zbyt dobrze i z pewnością przydałoby się odświeżenie, gdyby komukolwiek na nim zależało. Prowadzi do niego jedna droga. Głównie po to, aby przeprowadzić więźniów, którzy po popełnieniu przestępstwa czy dopuszczenia się zdrady skazani są na dożywocie w obskurnych murach Ghaston Grey.
Powiada się, że niejeden więzień był tak obrzydzony wystrojem, szczurami i rozkładającymi się ciałami, iż skok z wysokiego muru był lepszym zakończeniem żywota. Lepszym niż przebywanie oraz wpatrywanie się w obślizgłe, kamienne oraz nagrzane ściany i towarzyszący obserwacjom smród gnijących przestępców.
Zdjęcie: klik
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Gaj cytrynowy
Opis lokacji: Mieszcząca się w zachodniej części Dorne plantacja cytryn jest godnych podziwu rozmiarów. Ogromny teren przede wszystkim okupowany jest przez drzewa cytrusowe, które doglądane są przez jedną z rodzin. Dziedziczone jest z pokolenia na pokolenie.
Na terenie plantacji znajduje się kilka niewielkich domostw. Budynki różnią się wielkością, a ten najokazalszy przynależy do rodziny zajmującej się drzewami. Jest on pierwszym budynkiem, do jakiego można dotrzeć po przejechaniu długiej, głównej alejki. Wspomnianych ścieżek jest zdecydowanie więcej i z pewnością można by się pogubić w ciemnościach. Pozostałe budynki są przeznaczone dla gości i przejezdnych, a także dla pracowników, którzy od świtu do późnego popołudnia pracują i zbierają cytrusy.
Na tylnej części plantacji znajduje się strumień, z którego pociągnięte zostały kanały nawadniające.
Zdjęcie: klik
Subforum: Dorne


Poniżej lokacje dotyczące i mieszczące się w Starfall.

Nazwa lokacji: Właściwie to nazwa subsubforum (?) - Starfall
Opis lokacji: Siedziba rodowa rodu Dayne.
Powiada się, że jest to miejsce wybrane nie tylko przez pierwszego przedstawiciela rodu Dayne, ale także przez kometę, która wylądowała w tej części Kontynentu. Odnalazłszy meteoryt i jego pozostałości, wydobyto także jeden z najznamienitszych ostrzy, jakie można spotkać w Westeros - Świt. Rycerz godny tego orężu, nosił tytuł Miecza Poranka.

Zamek znajduje się na wyspie będącej na rzece Torentine. Dokładniej nieopodal jej ujścia do Morza Letniego. Z zachodniej strony otoczony jest Górami Czerwonymi.
Droga do samej budowli jest stroma i kamienista. Gdzieniegdzie jest roślinność, żwir i ogrom piasku, którego pył przesłania ścieżkę. Siedziba jest budynkiem strzelistym, wyróżniającym się na tle gór; jasny kamień stanowi niemały kontrast w połączeniu z ceglanymi brzegami. Przede wszystkim w oczy rzucają się wysokie na kilkanaście metrów wieże. Obecna roślinność zyskuje na gęstości w obrębie gór i źródeł wody, których nie brakuje w okolicy Starfall. Z murów zamku można dojrzeć odpływające statki czy znane Dornijczykom - i nie tylko - pasmo górskie.
Subforum: Dorne

Nazwa lokacji: Podnóża zamku
Opis lokacji: Droga prowadząca do bramy Starfall jest długa, stroma i pełna kamieni. Zdecydowanie można polepszyć swoją kondycję podczas licznych wspinaczek i spacerów. Zadbano jednak o to - choć nie wiadomo czy naumyślnie, czy nie - żeby w drodze na górę znalazły się skały i drzewa, przy którym można przystanąć. Sama budowla u dołu skały zyskuje na wielkości i toporności - niczym ciężka do zdobycia twierdza.
Dotarłszy na górę oprócz wysokiej i szerokiej bramy, widać też chorągwie rodu zdobiące jasny kamień.
Zdjęcie: klik
Subforum: Dorne

Nazwa lokacji: Dziedziniec
Opis lokacji: Otwarty, zbierający najwięcej słońca plac, do którego dostają się wszyscy odwiedzający Starfall. Jest to pierwsze miejsce, w jakim lądują po przekroczeniu strzeżonej bramy. Z dziedzińca można dostać się do wnętrza zamczyska, na jego mury. W jego tylnej części znajduje się wejście do stajni, jak i na zaplecze kuchenne czy do kwater służby. Niewielki zbiornik wody na samym środku placu stanowi ozdobę, jak i orzeźwienie w upalne dni. Przed przedostaniem się do wnętrza budynku, cienie gwarantują arkady, pod którymi można się przejść.
Zdjęcie: -
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Biblioteka
Opis lokacji: Istna kopalnia wiedzy. Liczne woluminy, mapy i inne zwoje mieszczą się w zdobionych, wysokich regałach, których półki uginają się pod ciężarem. Długa ława z paroma krzesłami umożliwia wygodne wczytywanie się w lekturę czy też rozmowę z maestrem rodu. Ten zaś ma możliwość, aby z biblioteki bezpośrednio dostać się do swojej prywatnej kwatery, która zawsze jest przez niego zamykana.
Zdjęcie: -
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Zbrojownia
Opis lokacji: Przejście do zbrojowni jest nieopodal wejścia do stajni. Charakterystyczny stukot kowalskiego młota, jak i zwiększona temperatura z pewnością potrafią wykończyć najwytrwalszych, którzy nie parają się tym rzemiosłem. Nie należy to do najczystszych miejsc, jednak nie jest to niczym dziwnym. Zbroje i bronie składowane są w piwnicznej części, do której można dostać się od zamku lub od kowala.
Zdjęcie: -
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Pracownia maestera i kuchnia
Opis lokacji: Są to dwa pomieszczenia zlokalizowane blisko siebie. Mają osobne wyjścia na korytarz i do ogrodu mieszczącego się na tyłach zamku, gdzie jest uprawa niezbędnych roślin, które trudno uzyskać. Tym zajmuje się służba pod czujnym okiem maestra. Obie kwatery wyposażone są w regały z księgami, słojami i wysuszonymi roślinami. Posiadają także stoły robocze i kotły, w których przygotowuje się obiad czy też warzone są mikstury.
Zdjęcie: -
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Ogród
Opis lokacji: Do ogrodu można dotrzeć z dziedzińca, pokoju rekreacyjnego czy też pracowni maestera i kuchni.
Jest to średniej wielkości, zielony i słoneczny teren z kamiennymi ławami, które rozmieszczone są w całym ogrodzie. Przy każdej z nich znajduje się stolik, na jakim mieszczą się karafki i kielichy oraz świeżo przygotowane napoje. Część z nich okryta jest baldachimami, które gwarantują choć odrobinę odpoczynku od słońca. Wytyczone przez żwir i kamień ścieżki prowadzą do wejść, stołów i ław, a także pozwalają na spacery. Jedna z nich prowadzi do części, w której uprawiane są rośliny.
Zdjęcie: klik
Subforum: Dorne


Nazwa lokacji: Przystań
Opis lokacji: Znajduje się właściwie za zamkiem. Prowadzą do niej długie, kamienne schody, dzięki którym można dostać się do wnętrza zamku. Niewielka brama jest dobrze strzeżona, a sama okolica otoczona jest skałami i gęstą roślinnością. Jest ona niewielka, więc maksymalnie zmieszczą się dwie większe łodzie. Często jest też miejscem spacerów czy pogaduszek, którym niepotrzebni świadkowie.
Zdjęcie: -
Subforum: Dorne



* nie jestem pewna czy maestra, czy maestera, ale jakby co to Arryn temu winien (już się pogodził)
Re: Zakładanie lokacji
Wto Lip 02, 2019 9:36 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Dorzucam jeszcze trzy:

Nazwa lokacji: Oberża Łupniak
Opis lokacji: Znajduje się ona na drodze prowadzącej do Książęcego Wąwozu czy też w głąb terenów Dorne. Jest średniej wielkości, charakteryzuje się wyglądem o palonym kamieniu i baldachimem rozciągniętym nad wejściem, aby promienie słońca nie zaglądały do środka. Często odwiedzane miejsce, głównie przez przejezdnych, którzy chcą się zatrzymać i odzyskać siły. Oferuje nie tylko strawę i napoje regionalne, ale też u boków karczmy można za odpowiednią opłatą wypocząć i przespać się przed dalszą podróżą.
W środku znajduje się parę ław ze stołkami. Zdobienia są proste i niespecjalnie wzbudzają zachwyt. Natomiast z pewnością można by się najeść i napić, jeśli sprzyja temu zawartość kuchni i spiżarni.
Na tyłach karczmy znajduje się mniejszy, niedostępny dla klientów, budynek, w którym zamieszkuje właściciel z żoną i dwójką latorośli.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Dorne

Nazwa lokacji: Bazary
Opis lokacji: Są zdecydowanie jednym z najbardziej hałaśliwych miejsc w okolicach Słonecznej Włóczni. Liczne stoły i przejścia tworzące labirynt pod materiałowym, różnokolorowym okryciem. Rozciągnięte pod domami, na drogach i stopniach niekiedy uniemożliwiają przejście w upatrzone miejsce. Sprzedawcy nawołują, prezentują swoje wyroby, podczas gdy ich pomocnicy przenoszą towar lub go uzupełniają. Wielokrotnie coś upada i się tłucze, jak i również często przebiegnie jakieś dziecko czy inny mieszkaniec, który coś ukradł nieopodal.
Można tu trafić na różne bibeloty - począwszy od korali i gorszego rodzaju kamieni, przez garncarskie wyroby i materiały do szycia, aż do kadzideł, oliw i żywności. Są patrolowane dość często.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Dorne

Nazwa lokacji: Jaskinia
Opis lokacji: Jedna z wielu jam, które można znaleźć w Górach Czerwonych. Ta jest wysunięta na południową drogę, między szlakami, dzięki którym można dostać się do Reach.
Co oczywiste - jest nieoświetlona i na tyle głęboka, że ciężko założyć, ile trzeba by było spacerować, aby dotrzeć do końca. Nie jest przytulna, a jedynie może przysłużyć się jako przystanek, dzięki któremu można skryć się przed słońcem. Otacza ją licha roślinność, a i od czasu do czasu można zaobserwować zwierzynę, która koło niej grasuje.
Zdjęcie: klik
Subforum: Dorne



Re: Zakładanie lokacji
Sro Lip 03, 2019 3:00 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Jezioro Niedźwiedzie
Opis lokacji:Jezioro nie jest wcale tak duże, jak mogło by się wydawać, ale i tak robi imponujące wrażenie. Dodatkowo jest to spotęgowane kaskadami wodospadów z potężnych gór, masywna twierdza, a także i strzeliste, prastare sosny i świerki. Co prawda jezioro te nie jest specjalnie głębokie, chociaż w najgłębszym miejscu, na południowym krańcu, dochodzi nawet do jedenastu metrów, to jednak należy zachować ostrożność; ryzyko spotkania niedźwiedzia na jednym z brzegów jest dość duże.
Sama woda jest spokojna, czysta, pełna ryb i kaczek; brzeg w większości jest stromy i przeorany korzeniami, więc nie ma tutaj żadnej konkretnej plaży, jest tylko parę mniejszych i większych drewnianych pomostów rzuconych nad wodą, przy których cumują małe łódki.
Gdzie nie spojrzeć widać nieśmiałe próby zagarnięcia terenu przez trawę i małe krzaczki, widać też kilka korzeni drzew, aż w końcu piach znika i ustępuje ciemnej ziemi oraz najzwyklejszej, leśnej ściółce i dziko rosnącej trawie. Dalej zauważyć można parę rybackich chat, ich warsztaty, malutką karczmę, a także wyłożoną kamieniami dróżkę prowadzącą do Twierdzy Mormontów oraz w stronę Nabrzeża.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum:https://fortherealm.forumpolish.com/f29-niedzwiedzia-wyspa


Nazwa lokacji: Lasy
Opis lokacji:Lasy rozciągające się na całej wyspie miasta to nie tylko gigantyczna mieszanka drzew iglastych i liściastych, z nieznaczną przewagą tych drugich, ale przede wszystkich zwierzęta. Mnóstwo wiewiórek, bardzo liczne i znienawidzone skunksy, ciekawskie szopy, czy grzebiące w ziemi borsuki oraz polujące na nie lisy oraz dominujące nad wszystkim niedźwiedzie (i wszechobecne ptactwo) tak naprawdę włada Niedźwiedzią Wyspą. Ten wielki, bo zajmujący niemalże całą wyspę las to także raj dla wszelkiego rodzaju kłusowników bo zwierzyny jest tu pełno, oraz wspaniałe miejsce na bardzo długie, odprężające spacery jedną z wielu licznych ścieżek pośród gęsto rosnących, potężnych drzew sięgających wysoko w niebo.
Uwagę odwiedzających z pewnością będą przykuwać mijane pnie, z grubą, chropowatą korą - bardzo wiele wielkich, rozłożystych dębów i strzelistych, potężnych sosen rosnących w nierównych odstępach naprawdę przypomina las z bajki, pełnej ścieżek z ciemnej, czarnej prawie ziemi, których granice są obłożone kamieniami porośniętymi mchem (i w wielu, wielu miejscach poprzecina mniejszymi i większymi strumieniami).
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum:https://fortherealm.forumpolish.com/f29-niedzwiedzia-wyspa
Re: Zakładanie lokacji
Sro Lip 03, 2019 9:01 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Castamere (opis subforum)
Opis lokacji: Zamek Castamere nazwę zawdzięcza położonemu w pobliżu jezioru o czysto błękitnych wodach; siedziba rodu Reyne była pierwotnie kopalnią, jednak po zbudowaniu murów kurtynowych oraz dwóch potężnych wież strzegących wejścia do niej zaczęto dobudowywać komnaty oraz korytarze. Gdy złoża się wyczerpały, podziemia kopalni poszerzono i przeobrażono w galerie, sypialnie oraz ogromną salę balową; dziś dziewięć dziesiątych twierdzy znajduje się pod ziemią.
Zdjęcie: -
Subforum: Krainy Zachodu


Nazwa lokacji: Zbrojownia
Opis lokacji: Znajduje się tuż pod powierzchnią ziemi, niedaleko jednej z wież okalających zamek. Żar rozpalonych węgli oraz uderzenia młota stanowią monotonną codzienność kowala, którego najczęściej można spotkać w towarzystwie zbrojmistrza przeprowadzającego inspekcję już gotowego oręża. W przeciwieństwie do innych zamków Siedmiu Królestw, w zbrojowniach Castamere pojawia się również czerwone złoto, którym inkrustowana jest broń oraz zbroje męskich potomków rodu Reyne.
Zdjęcie: http://www.historynotes.info/wp-content/uploads/2013/06/medieval-armour-3.jpg
Subforum: Krainy Zachodu - Castamere


Nazwa lokacji: Sept
Opis lokacji: Miejsce wyciszenia, namysłu i nabożeństw nie tak częstych, jak pragnąłby tego sam septon. Choć sept Castamere nie należy do grona największych w Siedmiu Królestwach, nie można odmówić mu uroku oraz wszechobecnego przepychu; figury bogów ozdobiono kamieniami szlachetnymi, kandelabry powleczono złotem, zaś sam septon wygląda, jakby był zdolny pomieścić w brzuchu wszystkich Siedmiu (i kto wie, czy nie zostałoby jeszcze trochę miejsca).
Zdjęcie: https://d2v9y0dukr6mq2.cloudfront.net/video/thumbnail/2czqMab/ely-england-man-walking-inside-ancient-church-by-window-cathedral-ad-672-as-an-abbey-church-romanesque-gothic-nave-250-feet-long-one-of-longest-in-britain-wonder-of-medieval-world-near-cambridge-crossroads-of-trade-market-for-2000-years_byxrosdt__F0000.png
Subforum: Krainy Zachodu - Castamere


Nazwa lokacji: Lochy
Opis lokacji: Znajdujące się na najniższej kondygnacji zamku lochy to szereg ciasnych, pogrążonych w absolutnej ciszy cel, do których nigdy nie dociera światło słoneczne i dźwięki świata zewnętrznego. Te ciasne, pozbawione wygód pomieszczenia umiejscowiono głęboko pod ziemią, zupełnie jakby trafiających tu więźniów chciano pochować żywcem. Zwyczaj mówi, że jedynym sposobem na ich opuszczenie, jest nadzianie się na swój własny miecz.
Problem w tym, że więźniowie go nie mają.
Zdjęcie: -
Subforum: Krainy Zachodu - Castamere


Nazwa lokacji: Komnata gościnna
Opis lokacji: Komnata znajdująca się w górnym zamku, czyli nad powierzchnią, najpewniej nie należy do najbardziej wytwornych w Siedmiu Królestwach, lecz spełniała niezbędne minimum, dzięki któremu strudzony wędrowiec może tu znaleźć odpoczynek. W jedną ze ścian wbudowany został kominek, ogrzewający mury zamku, a wygodne łoże z czystą pościelą wypchaną gęsim pierzem, pozwala na twardy, spokojny sen. Ściany ozdabiają zarówno arrasy przedstawiające sceny polowań, jak i same trofea z łowów – jelenie poroża, a nawet łeb złotego lwa zawieszony tuż nad dębowymi drzwiami. W pomieszczeniu znajdują się również takie wygody jak krzesła i stół, na którym pozostawiono inkaust oraz papier.
Zdjęcie: http://www.ecoamazonico.org/wp-content/uploads/2018/10/master-bedroom-on-third-level-medieval-castle-de-montbrun-cozy-bedroom-design-ikea-cozy-bedroom.jpg
Subforum: Krainy Zachodu - Castamere

Nazwa lokacji: Złoty Hol
Opis lokacji: Nazwę swą zawdzięcza kruszcowi, który zdobi ściany holu oraz posadzkę; złoty hol prowadzi do Sali Balowej i znajduje się na trzeciej kondygnacji podziemi. Żyłki złota ozdabiają lśniącą, wykonaną z ciemnego kamienia posadzkę oraz wiją się po ścianach. Mrok oświetlają potężne, również wykonane ze złota kandelabry umieszczone w suficie, a całość ozdabiają kunsztownie wyszywane arrasy i miękkie, myrijskie dywany. Złoty Hol zbudowany został z myślą o kopalniach, które niegdyś znajdowały się w Castamere; krążą wieści, iż w jego ściany wmurowuje się pozłacane paliczki każdego potomka rodu Reyne, który przyczynił się do zbudowania potęgi rodziny.
Zdjęcie:-
Subforum: Krainy Zachodu - Castamere
Re: Zakładanie lokacji
Czw Lip 04, 2019 10:58 am Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Nadbrzeże
Opis lokacji: Wieś? Port? Miasto? Ciężko powiedzieć, bo część wyspy bezpośrednio sąsiadująca z zimnymi i niezbyt przyjaznymi wodami Zatoki Lodowej to w gruncie rzeczy skupisko rybackich chat, niedużych zagród i małych tartaków. W powietrzu czuć słony zapach wody, wyrazisty aromat żywicy oraz mocny swąd palonego mięsa, ryb oraz niedźwiedzich kup.
Zabudowa nie jest zbyt gęsta, ścieżki i trakty są w głównej mierze piaszczyste, czasem tylko wzmocnione kamieniami i naprawdę niewiele budynków może się pochwalić czymś więcej niż podmurówką. Najważniejszy jest oczywiście port, potężna przystań, z wielkimi pomostami sięgającymi głęboko w morską toń i zakotwiczonymi łódkami oraz kilkoma statkami. Z innych, równie ważnych i niezbędnych miejsc, jest też mały ale zaskakująco dobrze zaopatrzony targ, kuźnia oraz stojący nieco na uboczu zamtuz Jama Niedźwiedzicy.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: https://fortherealm.forumpolish.com/f29-niedzwiedzia-wyspa

Nazwa lokacji: Karczma Sosnowa Grań
Opis lokacji: Przy głównym trakcie Niedźwiedziej Wyspy, na niewielkim wzniesieniu otoczonym wysokimi sosnami o grubych pniach i strzelistych koronach, znajduje się piętrowy, urokliwy zajazd. Budynek ten jest zbudowany na kamiennej podmurówce, a ściany i spadzisty, kryty strzechą dach to nic innego jak solidne sosnowe i brzozowe bale, grube i wytrzymałe, zatrzymujące ciepło i niedopuszczające wilgoci. Okna są tylko na piętrze i dodatkowo zabezpieczają je solidne, dwuskrzydłowe okiennice.
Malutki dziedziniec, otoczony niskim płotem i wyłożony płaskimi kamieniami, prowadzi do głównego, zadaszonego wejścia do karczmy i do zajezdni, gdzie mogą zatrzymać się konie nielicznych jeźdźców. Jest to mała stajnia i więcej niż kilka wierzchowców tam się nie zmieści.
Wnętrze Sosenki (jak niektórzy żartobliwie mówią na karczmę) jest przytulne i miłe, wyłożone kamieniem i drewnem, z niskimi i długimi stołami oraz ławami rozstawionymi przy trzech ścianach, ozdobionych toporami i siekierami oraz pękami suszonych ziół. Na samym środku nie ma nic, ot, pusta przestrzeń, wysypana suchym sianem.
Szynk zajmuje niemal całą czwartą ścianę; są tam drzwi prowadzące do mieszkania gospodarzy, do piwnicy i schody na piętro, gdzie jest kilka niedużych, acz gustownie urządzonych pokoików. W powietrzu czuć przyjemny aromat ziół i solonego mięsiwa, a także mocnego ale i pitnego miodu. Wino stanowi rzadkość. Całość jest skąpana w gwarze wesołych rozmów i śpiewów.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: https://fortherealm.forumpolish.com/f29-niedzwiedzia-wyspa
Re: Zakładanie lokacji
Czw Lip 04, 2019 11:34 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Opis subforum Słoneczna Włócznia:
Dornijska warownia została wybudowana na piaszczystym cyplu i z trzech stron jest otoczona wodą. Stanowi siedzibę rządzącego rodu: Martell. Powstała w głównej mierze z cegieł i słomy, ale też piaskowca, bloków skalnych, marmurów i złota. Zamek sąsiaduje z miastem cieni, które ożywa dopiero po zmroku, gdy nieznośne upały dnia, ustępują chłodnej nocy. Nad miastem górują trzy wieże: Włócznia, przeznaczona dla więźniów, Wieża Słońca - najbardziej reprezentacyjna część pałacu i Piaskowy Okręt.

Nazwa lokacji: Kręte mury
Opis lokacji: Najszybsza droga do pałacu wiedzie przez Potrójną Bramę - szereg wejść osadzonych w linii prostej, w rzędzie potrójnych murów, które opasają całą warownię. Drogę wybrukowano cegłami, a wśród krętych zakamarków, które wybudowano przed 700 laty, znajduje się wiele uliczek, pomniejszych bazarów, wąskich przesmyków i ukrytych dziedzińców.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Wybrzeże
Opis lokacji: Słoneczną Włócznię wybudowano na cyplu, co oznacza nie tylko piękne widoki z okien komnat, ale też piaszczyste wybrzeże, na które można zejść od strony pałacu. Morze zwykle jest spokojne, a woda czysta i ciepła. W miejscu tym nie ma portu, co przekłada się też na brak ruchu morskiego. Wśród nagrzanego słońcem dnia, białego piasku, można natrafić na muszle o ciekawych kształtach.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Włócznia
Opis lokacji: Jest największą więżą Słonecznej Włóczni i liczy sobie około czterdzieści sześć metrów wysokości. Jest smukła, zbudowana z piaskowca, zwieńczona pozłacaną włócznią, co dodaje jej kolejnych dziewięciu metrów. Na szczycie wieży mieszczą się cele przeznaczone dla szlachetnie urodzonych więźniów. Wieża posiada okna - tym szersze, im wyżej są położone, jednak kraty skutecznie uniemożliwiają ucieczkę i pozwalają jedynie na podziwianie utraconej wolności.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Sala tronowa
Opis lokacji: Znajduje się w Wieży Słońca, która zwieńczona jest kopułą wykonaną ze złota i barwionego szkła, które mieni się w słońcu. To miejsce, w którym rezyduje książę lub księżna Dorne. Tuż pod kopułą wieży, mieści się okazała sala tronowa wyłożona bladym marmurem, do której wiodą długie schody. Przez specyficzne materiały z których zbudowano sklepienie, światło słoneczne wpada do środka zabarwione poprzez kolor szkła, dzięki czemu cała sala mieni się feerią barw. Na podwyższeniu znajdują się dwa trony: jeden intarsjowany włócznią Martellów, drugi wizerunkiem słońca Rhoyne, na pamiątkę królowej Nymerii. Wokół podium rozmieszczone są wielobarwne poduszki przeznaczone dla dworzan.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Sala uczty
Opis lokacji: Znajduje się w Wieży Słońca. Duża, przestronna sala o wysokim sklepieniu, która podobnie jak sala tronowa, wyłożona jest bladym marmurem. Szerokie i wysokie okna wpuszczają do środka nadmorski wiatr oraz promienie słoneczne. Główną ozdobą sali jest długi stół, przy którym wyprawiane są uczty, zwłaszcza gdy w Słonecznej Włóczni goszczą przedstawiciele innych rodów szlacheckich.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Ogrody
Opis lokacji: Niełatwym zadaniem jest utrzymać zielony ogród w klimacie tak specyficznym, jak ten dornijski. W większości można się tu natknąć na rośliny typowe dla surowego, gorącego i suchego klimatu - palmy różnych rodzajów i wysokości, figowce, drzewka z owocami cytrusowymi, eukaliptusy, wilczomlecze i sukulenty. Wśród alejek można się natknąć na fontanny i posągi wykute w piaskowcu, a także zadaszenia, gdzie można skryć się przed słońcem i odpocząć na stertach kolorowych poduszek.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Biblioteka
Opis lokacji: Pomieszczenie o wysokim sklepieniu, kryjące zbiory ksiąg i zwojów pamiętających najdawniejsze czasy. Można znaleźć tutaj literaturę z każdych stron Westeros, nie tylko traktującą o poezji czy historii, ale też innych dziedzinach. Wśród labiryntów zakurzonych regałów można natknąć się na stoły, krzesła, czy sterty poduszek, gdzie można przysiąść z lekturą. Ściany pokrywają mapy i drzewa genealogiczne. Biblioteka to również miejsce, gdzie wszyscy niepełnoletni pobierają nauki.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Pole treningowe
Opis lokacji: Dziedziniec z uklepaną ziemią, gdzie można sprawdzić swoje siły w posługiwaniu się mieczem, włócznią, łukiem czy kuszą. Otaczają go krużganki, gdzie ci, którzy akurat nie ćwiczą, mogą obserwować potyczki. Ustawiono tutaj kilka tarcz i kukieł, które odgrywają rolę przeciwników. Na kamiennym podwyższeniu natomiast, stają w szranki uczniowie i nauczyciele. Przylegająca do pola treningowego zbrojownia, po brzegi wypełniona jest najróżniejszymi rodzajami broni. Od mieczy, poprzez sztylety, na włóczniach i toporkach kończąc. Korzystają z nich głównie ci, którzy chcą w zaciszu pałacu potrenować, nie są to jedyne zbiory w Słonecznej Włóczni.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Taras
Opis lokacji: Opasający Piaszczysty okręt. Można z niego podziwiać z jednej strony morze, z drugiej odległe, przestronne pustynie. Przesiadywanie tu za dnia nie należy do przyjemnych, zwłaszcza gdy słońce wisi wysoko na niebie: nie pomagają nawet zadaszenia z tkaniny. Po zmroku można skorzystać ze stert poduszek czy niskich stołów, przy których mieszkańcom zdarza się raczyć dornijskim winem.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Nazwa lokacji: Komnaty Leandro
Opis lokacji: Choć sypialnię dzieli z Elarą, na własny użytek posiada gabinet, w którym podejmuje ewentualnych gości prywatnych, czy zajmuje się sprawami armii. Jedynymi ozdobami zacienionego pokoju są regały wypełnione księgami traktującymi o tematyce wojennej oraz stół z krzesłami, znajdujący się w centrum pomieszczenia. Na ścianach wisi kilka egzemplarzy broni. Nikt prócz niego samego, nie ma dostępu do tego pomieszczenia bez jego zgody.
Zdjęcie: tutaj.
Subforum: Słoneczna Włócznia

Re: Zakładanie lokacji
Pią Lip 05, 2019 11:26 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Port
Opis lokacji: Królewska Przystań znajduje się na wschodnim wybrzeżu Westeros, u ujścia Czarnego Nurtu. Na przestrzeni lat port ten stał się największym i najważniejszym portem w Siedmiu Królestwach. Tylko port w Starym Mieście może rywalizować z nim o to miano.

W porcie czuć zapach morza, duszący smród biedy ściera się z egzotycznym zapachem produktów sprowadzanych z Essos. Panuje tu wieczny gwar. Spośród przekrzykujących się głosów wyjątkowo trudno wyodrębnić Wspólny Język - można tu spotkać nie tylko przedstawicieli najdalszych zakątków kontynentu, ale żeglarzy z dalekiego Essos, przynoszących do stolicy Westeros wieści z całego znanego świata. Historie o innych ludach i kulturach.
Lepiej pilnować tu swojej sakiewki. Pełno tu męt i rzezimieszków łypiących chytrze na naiwne lordziątka przybywające tu bez żadnych straży czy towarzyszy. Wielu kapitanów statków oferuje usługi przewoźniczę, a jeśli okażesz się wystarczająco hojny być może uda się zatrzymać twoją podróż w tajemnicy. Żeglarze są jednak sprzedani i służą temu kto zaoferuje więcej złota.
Zdjęcie: https://i.pinimg.com/564x/b5/21/a2/b521a27b2d48f5f88563daa1cb292beb.jpg | https://i.pinimg.com/564x/e2/92/74/e29274422931bf9e0b8cc1904572d465.jpg | https://www.kingslandingdubrovnik.com/files/game-of-thrones/season3/s03e01-sansa-and-shae-watching-ships.jpg
Subforum:Królewska Przystań
Re: Zakładanie lokacji
Sob Lip 06, 2019 8:42 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Kraina Kurhanów
Kraina Kurhanów to rozległa połać ziem rozciągająca się w południowo-środkowej części Północy. Jej wschodnią granicę wyznacza królewski trakt, zachodnia zaś opiera się o rzeki i wody Strumieniska. Znaleźć tu można zarówno porośnięte lasami równiny, jak i skalne wzgórza na których wyrosnąć mogą co najwyżej drobne krzewy i trawy. To co łączy ten kraj i nadaje mu jego nazwę, to niezliczona liczba ziemnych grobowców, usypanych przed tysiącami laty przez Pierwszych Ludzi, kryjących w sobie prochy dawno zapomnianych wojowników i wodzów. Równie dużo jest tu też ruin i pozostałości po starych grodach oraz zamkach, których świetność już dawno przeminęła. Mimo to Kraina Kurhanów tętni też życiem, będąc jednym z najgęściej zaludnionych rejonów Północy. Jej stolicą jest miasteczko Barrowton, którym włada znamienity ród Dustinów.
Subforum: Północ -> Kraina Kurhanów


Nazwa lokacji: Barrowton
Barrowton to malownicze miasteczko o drewnianej zabudowie, położone w samym sercu Krainy Kurhanów. Rozciąga się wokół stożkowatego pagóra zwanego Wielkim Kurhanem. Wedle legend kryje on w sobie doczesne szczątki Pierwszego Króla, domniemanego władcy wszystkich Pierwszych Ludzi z czasów ich inwazji na Westeros, lub też władcy gigantów. Na jego szczycie stoi Barrow Hall, siedziba rodu Dustinów, których ród szczyci się pochodzeniem od Królów Kurhanów i sprawuje władzę nie tylko nad miastem, ale i okolicznymi ziemiami. Niedaleko wschodnich bram miasta wznosi się kolejny zamek, Goldgrass. Należy on do rodu Stoutów, jednych z najbliższych i najwierniejszych chorążych Barrowton. Miasto zbudowano z rozmysłem i pieczołowitością, jego ulice są proste, szerokie i przyzwoicie ubite, a główne arterie w pełni wybrukowano. Jest to ważny ośrodek handlu i rzemiosła.
[b]Subforum: Północ -> Kraina Kurhanów -> Barrowton
Re: Zakładanie lokacji
Nie Lip 07, 2019 12:20 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Twierdza Mormontów
Opis lokacji: W porównaniu do innych zamków Westeros, Twierdza Mormontów wypada dość blado, choć znajduje się w niewątpliwie malowniczym miejscu - tuż nad jeziorem, przy wodospadzie, na zboczu potężnej góry, otoczona gęstymi, sosnowymi lasami…
Nie jest duża, w znacznej mierze zbudowana jest z ogromnych, sękatych bali, zaś kamienie stanowią luksus i znajdują się tylko w newralgicznych miejscach. Całość otacza solidna palisada, wzmocniona u dołu ziemią i gliną, na szczytach jest zaostrzona i znajduje się pod lekkim kątem. Wyłożona płaskimi kamulcami ścieżka, prowadząca od głównego traktu do głównej wejściowej bramy, wije się niczym wąż, wspinając się po zboczu.
Jedyne, co chyba naprawdę zapada w pamięć (nie licząc chłodu, drewna, błota i niedźwiedzi), to właśnie ta brama. Jest potężna, dwuskrzydłowa, z sękatych bali wzmocnionych żelaznymi sztabami - ozdobiona jest prostą, ale przykuwającą wzrok rzeźbą kobiety. Kobieta ta, okryta niedźwiedzią skórą, nie tylko trzyma dziecko ssące jej pierś, lecz dzierży również topór. Rzeźba ma nie tylko artystyczny wydźwięk, jest bowiem dowodem uznania wobec kobiet z Wyspy. Te, gdy mężczyźni wypływali w morze bądź toczyli boje na lądzie, od zawsze musiały umieć pogodzić wychowywanie dzieci z obroną przed piratami i bandytami (głównie Żelaznymi Ludźmi i Dzikimi).
To tam znajduje się też posterunek straży, wypatrujący wszelkiego zagrożenia. Za bramą mieści się dziedziniec - jest średnich rozmiarów, by nie powiedzieć mały. Ot, to kawał zabłoconego terenu, obłożonego kamieniami i balami, skąd można dostać się do prawie każdego z miejsc w twierdzy. Te zaś, choć oświetlone niedużymi pochodniami, były ciasnawe, ciemne, chłodne i niezbyt przytulne. To był jednak dom i każdy Mormont mógł tutaj czuć się dobrze, pośród swoich.
Wyjątki stanowiły oczywiście wielka hala (ozdobiona draperiami i tarczami z rodowym niedźwiedziem, a także masywnym paleniskiem) oraz poszczególne komnaty mieszkańców, dostosowane do potrzeb każdego (jak choćby komnata Lorda rodu i protektora Wyspy, z valyriańskim mieczem wiszącym nad łożem przykrytym niedźwiedzimi skórami). Na korytarzach co jakiś czas można było spotkać pojedynczego woja, pilnującego porządku, ale tłumów tu nigdy nie było.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: https://fortherealm.forumpolish.com/f29-niedzwiedzia-wyspa
Re: Zakładanie lokacji
Nie Lip 07, 2019 12:51 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Komnata Bahar
Opis lokacji: Bogato zdobiona komnata, w której Bahar przetrzymuje swoją kolekcję mieczy, sztyletów i batów wiszących na ścianach, wiele sukni z przeróżnych materiałów poukładanych w szafach oraz kosmetyków, perfum i olejków poukładanych w rzędach na długim stole - jednym słowem wszystko to co, niepotrzebie zajmowałoby miejsce w małżeńskiej sypialni. To właśnie tam też Bahar udaj się najczęściej kiedy potrzebuje chwili samotności bądź dogłębnie zastanowić się nad jakąś kwestią.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Słoneczna Włócznia

Re: Zakładanie lokacji
Nie Lip 07, 2019 3:06 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
(Tak jak admini chcieli <3)

Pyke

Nazwa lokacji: Brama Główna
Opis lokacji: Mroczna twierdza Pyke przynależąca do rodu Greyjoyów to z pewnością interesujący rodzaj budynku. Antyczny zamek posiada wiele pomieszczeń połączonych drewnianymi mostami. Wszystkiego tego strzeże brama główna do której i tak ciężko się dostać z powodu ostrych skał i wyniosłych klifów. Dlatego większość statków cumuje do pobliskiego Lordsport, gdzie zarządzają nimi Botleyowie. Przylądek (dawno już rozkruszony przez wodę na wiele mniejszych wysepek i skał stojącej na nich twierdzy) na którym znajduje się Pyke jest więc dostępna tylko dla tych Greyjoyów, którzy wiedzą gdzie wody ich mogą ponieść, aby bezpiecznie zacumować. Brama jest prosta, bez żadnego wielkiego przesadyzmu. Pyke budzi strach, jednak jest przyjemne. Cypel odgradza ją muru kurtynowego prowadzonego przez kamienny i wybrukowany most do bram. Po wejściu widoczny jest Wielki Donżon.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Pyke

Nazwa lokacji: Wielki Donżon
Opis lokacji: Masywny i przestronny, tak nazwać go mogą wszyscy Ci, którzy wejdą do niego za pomocą kamiennego mostu przytwierdzonego do muru. To pierwsze możliwe pomieszczenie do którego każdy gość lub Greyjoy może wejść i niemożliwe jest jego ominięcie. Dzięki niemu można przejść w kierunku Kuchennego Donżonu oraz Krwawego Donżonu. Na końcu długiej, zadymionej Wielkiej Sali znajduje się Tron z Morskiego Kamienia znaleziony według legend przez Pierwszych Ludzi na Starej Wyk, gdzie wcześniej zasiadali na nim Królowie Żelaznych Wysp, a obecnie Greyjoyowie.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Pyke

Nazwa lokacji: Krwawy Donżon
Opis lokacji: Jeden z największych odcinków zamku, leżące dalej od Wielkiego Donżonu, a dotarcie do nich odbywa się dzięki sznurowanemu mostowi. Pomieszczenia w nim są dość szerokie, pojemne i lepiej wyposażone z wysokimi i ponurymi sufitami. Nazywana jest także Donżonem Gościnnym, bo mieszczą się tam właśnie pokoje przeznaczone dla gości. Swoją ostrzejszą nazwę zawdzięczają historii według której tysiąc lat temu synowie Rzecznego Króla Bernarra II Justmana zostały z zimną krwią zamordowane, poćwiartowane a następnie odesłane do jego zamku.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Pyke

Nazwa lokacji: Kuchenny Donżon
Opis lokacji: Ponownie jak reszta donżonów, znajduje się na osobnej wysepce do której prowadzi most wykonany ze szczurów i desek. Leży zdecydowanie dalej od Wielkiego Donżonu. Jego nazwa, jak sama wskazuje, związana jest ze wszelkimi posiłkami i napitkami serwowanymi w każdej części zamku. Daniami, którymi mogą kosztować się mieszkańcy twierdzy to np. rybny gulasz, czarny chleb, pozbawiona kości pieczona koza i ciasta cebulowe a z napitków ale, pitny miód i wino.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Pyke

Nazwa lokacji: Morska Wieża
Opis lokacji: Najdalsza wyspa, na której znajduje się najstarsza część zamku, której nazwa jest dość adekwatna do wyglądu. Kolumna na której stoi została przeżarta już przez morskie fale. Jej podstawa jest już tak naprawdę biała z powodu mocnego zasolenia związanej z brakiem usuwania soli, która od tysiącleci była przez nią zbierana. Wyżej została jeszcze bardziej pokryta zielenią przez porosty. Dach Morskiej Wieży jest wręcz kruczoczarny od sadzy pochodzącej z palonego co noc ognia. By się do niej dostać trzeba przejść przez trzy mosty, ostatni zaś zbudowany jest z... oczywiście mostu ze sznura. Drzwi prowadzące do wieży już dawno zostały pokryte rdzą. We wnętrzu zaś znajduje się skromna komnata lordowska z ogrzewającym ją piecem.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Pyke
Re: Zakładanie lokacji
Nie Lip 07, 2019 4:50 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
(Ponownie jak admini chcieli <3)

Ziemie Burzy

Nazwa lokacji: Gospoda “Grzmotnik”
Opis lokacji: Mieszcząca się na południowym końcu Królewskiego Lasu oraz przy Królewskim Szlaku gospoda, która zawdzięcza swą nazwę rosnącym wokół kwiatom o tejże nazwie. Wchodząc do karczmy poczujemy zapach pieczonych dzików oraz innych zwierząt łownych, które znajdują się w lesie. Po lewej stronie zawsze znajduje się szereg sześciu długich stołów przeznaczonych dla sześciorga kompanów. Żeby tego było mało, dodatkowych, pięciu małych stolików dla mniejszych grup znajduje się na kolejnym piętrze z balkonem z widokiem na parter. Dla naprawdę strudzonych wędrowców możliwe jest wynajęcie pokoi, jednak ich liczba wynosi zaledwie dwa. Reszta może wynająć także możliwość spania w stajniach. Dowcipny i wesoły gospodarz lubi zawsze dzielić się opowieścią, że jego gospodę odwiedziło paru Durrandonów, ale mało kto mu wierzy.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Krainy Burzy

Nazwa lokacji: Królewski Las
Opis lokacji: Najbardziej znany las znajdujący się na granicach Krain Korony oraz Burzy. Ciągnie się hektarami, a po jego środku przebiega, a jakże by inaczej, Królewski Szlak. Jest to zarówno teren polowań urządzanych przez Targaryenów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, bo znajduje się też obszar przeznaczony dla zwyczajnych ludzi. Zdarza się, że podróżujący przez las wędrowcy mogą natrafić na prosty lud żyjący w założonych przez nich wioskach, zajmujących się pszczelarstwem i innymi leśnymi sposobami na przetrwanie.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Krainy Burzy

Nazwa lokacji: Wioska Bartników
Opis lokacji: Największa z wiosek znajdująca się w Królewskim Lesie to ta należąca do pszczelarzy, którzy zajmują się produkcją naturalnego pszczelego miodu, ale także doprawieniem go o właściwości alkoholu. Dostarczają oni w większości miód do terenów Krain Burzy, ale także do samego dworu Targaryenów. Obie strony mają bardzo starannie wyselekcjonowanych bartodziejów, którzy przywożą na ich dwory miody w specjalnych beczkach z ich insygniami. Na czele cechu stoi Cechmistrz Cedrik.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Krainy Burzy

Nazwa lokacji: Dornijskie Marchie
Opis lokacji: Obszar jałowych terenów, przynależących do wielu regionów jak Dorne, Reach czy Ziem Burzy. Tereny te są stałą drzazgą w oku właśnie między niepodległym Księstwem Dorne, a Reach i Krainami Burzy. Nie ma tam niczego szczególnego jednak ludzie trzymający pieczę nad tymi terenami stylizowani są tytułem “Lordów Marchii”.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Krainy Burzy
Re: Zakładanie lokacji
Nie Lip 07, 2019 6:01 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Harrenhal
Opis lokacji: Harrenhal to największy zamek Siedmiu Królestw, który wybudowano na polecenie Harrena Czarnego; do jego konstrukcji wykorzystano zniewoloną ludność Dorzecza i okupiono krwią wielu śmiertelnych ofiar. Położony jest na północnym brzegu Oko Boga i od momentu spalenia przez dosiadającego Baleriona Aegona Zdobywcę przeobraził się w ciemne, zimne i według pogłosek nawiedzone miejsce. Zamek posiada pięć wież niesamowitej wielkości, z równie potężnymi murami. Ściany budowli są bardzo grube, a komnaty zbudowano na tak wielką skalę, że byłaby ona bardziej komfortowa dla gigantów niż ludzi.
Zdjęcie:
Subforum: Dorzecze (bardzo proszę o stworzenie osobnego subforum dla zamku)


Nazwa lokacji: Komnata Stu Palenisk
Opis lokacji: Komnata Stu Palenisk nazwę są zawdzięcza rozmiarom, którym bliżej do potrzeb gigantów niźli zwykłych śmiertelników. Mieści się w niej trzydzieści cztery lub trzydzieści pięć tytułowych palenisk, choć mawia się, że pomieszczenie pomieściłoby na wystawnej uczcie całą armię. Potężne pomieszczenie ciężko ogrzać i zwykle palą się w nim dwa kominki, zatem mieszkańców nie dziwi wszechobecny chłód oraz przeciągi. Wykorzystuje się ją sporadycznie, choćby z uwagi na monstrualne rozmiary; to tu najczęściej wydawane są uczty dla przyjezdnych gości.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal

Nazwa lokacji: Dziedziniec Stopionego Kamienia
Opis lokacji: Jak wszystko w Harrenhal, tak i to miejsce znacznie przewyższa rozmiarami typowe dziedzińce zamków Siedmiu Królestw. Potężny, otoczony grubymi murami plac służy głównie codziennym ćwiczeniom, jakim oddają się zbrojni, walcząc na drewniane miecze i stępiony oręż. Czyszczą tu także swoje zbroje oraz broń, wymieniając się przy okazji plotkami z całego królestwa. Sam Dziedziniec Stopionego Kamienia stanowi poniekąd przedsmak potęgi zamku i ulokowany został niedaleko Jęczącej Wieży oraz krużganków, gdzie swój przyczółek mają zamkowi łucznicy.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal

Nazwa lokacji: Wdowia Wieża
Opis lokacji: Wdowia Wieża należy do grona pięciu głównych, potężnych wież, które górują nad Harrenhal i widoczne są z odległości wielu mil. Po tragicznej śmierci Harrena Czarnego została nazwana obecnym mianem i nikt nie potrafi powiedzieć, jak brzmiała jej wcześniejsza nazwa. Wieża połączona jest z Królewskim Stosem kamiennym, narażonym na mocne podmuchy wiatru mostem, który biegnie kilkadziesiąt stóp nad gruntem. W jej lochach najczęściej przetrzymywani są wysoko urodzeni jeńcy, zaś wyższe kondygnacje stanowią kwaterę księżnej protektorki.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal

Nazwa lokacji: Królewski Stos
Opis lokacji: Królewski Stos to najbardziej potężna i tym samym najwyższa z wież Harrenhal. Swą aktualną nazwę otrzymała po śmierci Harrena Czarnego i zwycięstwie Aegona I, gdy jego smok Balerion spalił w wieży żywcem zarówno szalonego Harrena, jak i jego synów. Wyglądem przypomina nadpaloną świecę po której spływa wosk; to efekt oddziaływania na grube mury smoczego ognia. Królewski Stos połączony jest biegnącym w powietrzu mostem z Wdowią Wieżą. Znajdują się w nim komnaty lorda zamku, które są niezwykle przestrzenne i wielkością dorównują głównym salom w małych zamkach.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal


Nazwa lokacji: Wieża Duchów
Opis lokacji: Należy do grona pięciu głównych wież w Harrenhal, której pierwotna nazwa przepadła po śmierci Harrena Czarnego. Na pierwszy rzut oka widać, iż jest najbardziej pogrążoną w ruinie z zamkowych wież i od momentu ataku Baleriona nie była odnawiana. Przed wejściem do niej znajduje się obrócony w ruinę sept, którego nie używa się od niemal wieku. W jej piwnicach zalęgły się szczury, na szczycie zaś nietoperze; niedaleko Wieży Duchów znajduje się brama wjazdowa.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal


Nazwa lokacji: Wieża Strachu
Opis lokacji: Podobnie jak swe pozostałe, cztery siostry, Wieża Strachu otrzymała swą aktualną nazwę już po śmierci Harrena Czarnego i do dziś pozostaje tajemnicą, jak określano ją przed atakiem Aegona Zdobywcy. Jej stan nie należy do szczególnie dobrych, nadaje się jednak do zamieszkania przez służbę i część garnizonu, a także najemników, którzy od czasu do czasu pojawiają się w przeklętych murach zamku.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal


Nazwa lokacji: Jęcząca Wieża
Opis lokacji: Jęcząca Wieża swą nazwę zawdzięcza wichrom, które od niemal wieku zawodzą w pęknięciach jej murów. Powszechnie ów przerażający dźwięk uważa się za potępieńcze jęki Króla Harrena i jego tragicznie zmarłych synów, choć w rzeczywistości dopełnili oni swego żywota w ogniu trawiącym Królewski Stos. U jej szczytu zalęgły się chmary nietoperzy, zaś sama konstrukcja uważana jest za najbardziej nawiedzoną spośród pięciu górujących nad zamkiem wież. To właśnie w jej dolnych komnatach lokuje się gości, których obecność nie jest w smak włodarzom zamku.
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal


Nazwa lokacji: Komnaty Księżnej Protektorki
Opis lokacji: Kompleks trzech, przestronnych komnat, które ulokowano na dwóch najwyższych kondygnacjach Wdowiej Wieży. Ongiś mieszkała tu Rhaena Targaryen, od dwóch lat jednak przebywa tu najmłodsza córka Jaehaerysa I. Komnaty nie należą do szczególnie wystawnych, nie można jednak odmówić im wygody; w jednej z dwóch, znajdujących się niżej urządzono pokój, w których przy ciężkim, dębowym stole można przyjmować interesantów bez konieczności użyczania lordowskiej sali. W drugim, nieco mniejszym pomieszczeniu znajduje się biblioteczka z kilkudziesięcioma woluminami w większości traktującymi o alchemii. Trzecia komnata, umieszczona na najwyższej kondygnacji Wdowiej Wieży, to obszerna sypialnia, z której widok rozpościera się na Oko Boga oraz zielone mile dorzeczańskich pól. Poza potężnym łożem znajduje się tu również kominek, w którym nieustannie płonie ogień, stolik, dwa krzesła, obszerna szafa oraz toaletka, na której panuje chaos kobiecych drobiazgów.  
Zdjęcie:
Subforum: Harrenhal
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 08, 2019 4:21 am Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Kolejna dawka dla administracji

Żelazne Wyspy

Nazwa lokacji: Obóz Niewolników
Opis lokacji: Przestronne, zachowane w minimalnych standardach do życia budynki nazywane inaczej “obozem thralli”, bo tak nazywa się na Żelaznych Wyspach osoby, które wpadły w ręce Żelaznych, a nie byli przydatni do jakiejkolwiek pracy na statkach. Dlatego lądowali w kopalniach, a te potrzebowały miejsca, gdzie będzie można było ich zgromadzić. W każdym z małych budynków wykonanych z kamienia znajduje się na środku ognisko, którym mogą ogrzać się niewolnicy, jeśli ogółem uda im się je rozpalić. Po różnych kątach najczęściej rozłożone są szmaty pod którymi znajduje się słoma. Substytut łóżka. Nikt nie mówił, że bycie niewolnikiem to ogród z różami. Obozu zawsze strzeże kilku Żelaznych Ludzi pilnujących porządku.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Żelazne Wyspy

Nazwa lokacji: Kopalnie
Opis lokacji: Rozsiane po wszystkich wyspach kopalnie do których popędzani są niewolnicy Żelaznych Ludzi. Jak łatwo się domyślić, praca jest wyczerpująca, a dla Żelaznego jest to ujma na honorze, aby zajmować się tego rodzaju pracą. Na każdej z wysp zawsze znajdzie się jakaś kopalnia, najczęściej żelaza. Jednak na Wyspach znajdują się także inne jaskinie ze złożami. Tak więc mając na uwadze tę informację, można powiedzieć też o znajdujących się na Pyke kopalniach ołowiu, na innych lądach jeszcze znajdą się większe ilości cyny. Z racji jednak rozmiaru, najwięcej tych trzech surowców znajdzie się na ziemiach Harlawów oraz Wielkiej Wyk. Ta pierwsza jest z kolei najbardziej w nie bogata. Oprócz tych dwóch ważnych punktów, znajduje się też jeszcze jeden - Orkmont. Ta trójca może pochwalić się największymi ilościami złóż. Kolejność to: Wielka Wyk, Harlaw i Orkmont.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Żelazne Wyspy

Nazwa lokacji: Stocznia
Opis lokacji: Znajdująca się na wyspie Pyke największa możliwa stocznia jaka może istnieć na Żelaznych Wyspach. Znajduje się w Lordsporcie. Przy wejściu do niej wywieszona jest tabliczka informująca, że rodem zarządzającym stocznią są Botleyowie. Stocznia zatrudnia wielu Żelaznych jako szkutników, którym nie w głowie jest tylko czysta wojaczka, a umiejętna produkcja narzędzi umożliwiających podbój. Oczywiście jeśli dostaną potrzebne im drewno. Naraz potrafi zmieścić dziesięć miejsc umożliwiających budowanie statków. Na czele tego wszystkiego stoi daleki kuzyn obecnie panującego lorda Botleya, Urrig “Osiem Palcy” Botley.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Pyke

Nazwa lokacji: Arena Walk
Opis lokacji: Żelaźni to lud bardzo wojowniczy, pragnący za wszelką cenę udowodnić swoją męskość i to kto ma większe jaja. Dlatego od wielu lat na Żelaznych Wyspach znajduje się specjalna arena. Nie jest to tradycja, a przyjemna forma spędzania czasów, gdy nawet król może obejrzeć jak Żelaźni załatwiają swoje sprawy solidnym mordobiciem. Ewentualnie przy zdecydowanym przesadzeniu ktoś oberwie toporem przez łeb i cała zabawa pójdzie w piach. Najlepszy wojownik na arenie może przeważnie pić za darmo w większości karczmach, co już jest wystarczającą dobrą zachętą do walk. Może też zabrać jedną rzecz swojego przeciwnika (“żelazną” zasadą jest nieoddawanie statków). Arena znajduje się na Starej Wyk, z daleka od miejsca, gdzie ma miejsce kingsmoot.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Stara Wyk

Nazwa lokacji: Lordsport
Opis lokacji: Największe miasto znajdujące się na Żelaznych Wyspach. Jest o połowę mniejszego rozmiaru niż Miasto Lorda Hewetta. Znajduje się w pobliżu zalesionego obszaru z sosnowymi urwiskami. Najważniejszym punktem całego miasta i tak jest znajdujący się na wzgórzu skromny zamek rodu Botley z powiewającą na szczycie flagą. To jedyne miasto oferujące bezpieczne zakotwiczenie dla chcących dotrzeć do twierdzy Pyke.
Miasto znane jest ze swoich kowali oraz blacharzy produkujących wyśmienite topory, zbroje płytowe, kolczugi oraz miecze.

Zdjęcie: klik
Subforum: Pyke
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 08, 2019 7:49 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Królewski Traktat
Opis lokacji:
Królewski Traktat:
Zdjęcie: ^
Subforum: Północ
Re: Zakładanie lokacji
Pon Lip 08, 2019 8:34 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji:Mielizna przy wyspie
Opis lokacji:Niedaleko wybrzeża, na śmiertelnie niebezpiecznej dla statków mieliźnie pełnej zdradzieckich, omszałych skał i zatoczek, płycizn i głębin, kamieni i kamulców, znajduje się osiadła łódź rybaków. Łajba jest może nieco większa niż zazwyczaj, z potężniejszym masztem, a dziób ma wzmocniony dodatkowymi, drewnianymi panelami, teraz pokrytymi liszajami i gnijącymi, ale to ciągle łódź. U burt wiszą porwane sieci, kołyszące się smętnie wraz z każdym podmuchem wiatru; stosy lin są porozrzucane po całym pokładzie, razem z siatkami i potrzaskanymi drewnianymi klatkami. W kilku miejscach widać też pęknięcia poszycia, jak i sporawe wyrwy.
Stalowoszara woda monotonnie obija się o burty łajby; fragmenty sieci i sznurów unoszą się na powierzchni oceanu w pobliżu wraku, tak, jakby bały się oddalić dalej niż na kilka metrów. Każdy, kto znajdzie się w najbliższej okolicy wraku poczuje nieprzyjemny, duszących smród ryb i zgnilizny - patrząc na łódź nie sposób pozbyć się wrażenia, że sieci złapały coś większego niż zwykła ławica ryb i łajba nie wytrzymała naporu ogromnej siły.
W przestronnej ładowni, gdzie znajdują się kufry wypełnione na wpół roztopionym lodem oraz specjalne małe hale, w którym składowane zwykle są ryby, znaleźć można też dwie duże, prostokątne skrzynie wypełnione mocno ubitą, zimną, ciemną ziemią. Z tego powodu w ładowni panuje nieprzyjemny odór stęchlizny, a ciche trzaski i jęki wymęczonych czasem i warunkami atmosferycznym desek i drewnianych belek sprawiają naprawdę upiorne wrażenie. Dlaczego zwykła, rybacka łajba przewoziła skrzynie z ziemią? I co się stało z załogą?
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: https://fortherealm.forumpolish.com/f29-niedzwiedzia-wyspa
Re: Zakładanie lokacji
Wto Lip 09, 2019 5:02 am Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Kolejna dawka dla adminów <3

Reach

Nazwa lokacji: Miodowina
Opis lokacji: Druga najdłuższa rzeka znajdująca się w Reach. Jest jednym z najważniejszych punktów agrokulturowych dawnego królestwa, a jej początek ma miejsce obok Jasnej Wody, rodowego zamku Florentów. Ciągnie się dalej ku południu, stojąc na drodze do miasteczka Honeyholt, rodu Beesbury, aż ostatecznie wypływa do otwartego morza w Starym Mieście. Obok Starego Miasta można znaleźć także karczmę znajdującą się na rzecznej wysepce, zwaną “Pióro i Kufel”.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Reach

Nazwa lokacji: Karczma "Pióro i Kufel"
Opis lokacji: Karczma na wyspie znajdującej się na Miodowinie. Dość długi, postawiony z samego drewna budynek zaprasza do siebie swoim szyldem z piórem wetkniętym do kufla. Na zewnątrz możliwe jest do zauważenia drzewo jabłoni, kuszące barwą swoich owoców przybywających ludzi. Najbardziej znane jest ze swojego bardzo mocnego cydru, który najczęściej jest polecany przez nowicjuszy z Cytadeli, chcących zabawić się w wolnych chwilach od nauki. Można tam także znaleźć kobiety do towarzystwa, które zadowalają mężczyzn w… wymarzony dla nich sposób. Liczy się tylko pieniądz.
Wewnątrz znajduje się hol służący zarówno jako miejsce do zabaw, ale także i napitku, a im dalej ktoś pójdzie, zauważy dość dobrze oświetlony taras z którego można się osuszyć dzięki znajdującemu się tam kominkowi. Połączony jest ze Starym Miastem dzięki staremu, deskowanemu pomostowi.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Stare Miasto lub Reach

Nazwa lokacji: Gwiezdny Sept
Opis lokacji: Znajdujący się nieopodal sept uważany jest za największy w całym Westeros. Jedynym, który może z nim konkurować to ten znajdujący się w Highgarden, a jednak nadal ustępuje znakomitości tego miejsca. To właśnie stąd swoją władzę sprawuje Wielki Septon, który odprawia zarówno najwyższe ceremoniały, ale także koronuje królów Westeros nakładając na ich głowy korony, a potem odpowiednie namaszczenia. W czasie rządów Maegora Okrutnego, Sept służył za jeden z punktów, gdzie zbierali się wszyscy Wojownicy Wiary zwoływani przez Septona. Jest to także miejsce siedziby konklawe złożonych z najwyższych rangą kapłanów, powołujących nowego Wielkiego Septona i dyskutujących na temat przyszłości Wiary.
Cała masywna budowla postawiona została czarnego marmuru. Okna natomiast wykonane są w kształcie łuku z pokolorowanym w cieplejsze barwy szkłem. Wewnątrz samej świątyni, znajdziemy po środku stojące na około posągi wcieleń Siedmiu. Przy każdym z nich wygrawerowana została modlitwa.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Stare Miasto

Nazwa lokacji: Tartak
Opis lokacji: Dość ważny punkt dla Reach, jeśli chodzi o produkcja drewna rozsyłanego po całym regionie. Zatrudnia ludzi hurtowo, gdyż produkcja drewna idzie codziennie, a właściciel tartaku pracuje na usługach samych Tyrellów. Pracownicy nie mogą narzekać na swoją wypłatę, gdyż ta i tak pozwala im na swobodne wyżywienie swoich rodzin. Zaczynał od prostej budowli, jednak po paru latach rozrosło się do kompleksu czterech innych tartaków, które zaczęły pracować równym tempem. Na drodze prowadzącej do niego znajduje się także sad z którego zbiory wykorzystywane są do produkowania cydru, ale także cholernie mocnego bimbru, którym raczą się pracownicy. Wcześniej wspomniany właściciel nazywa się Ralfem, a jego rodzina jest zarządcami tego miejsca. Wszyscy dobrze wiedzą, że jest to biznes dziedziczony z ojca na syna, a obecny zarządca nie musi martwić się o jego losy, w końcu ma ich sześciu.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Reach

Nazwa lokacji: Wyspa na Czerwonym Jeziorze
Opis lokacji: Mieszczące się nieopodal siedziby rodu Crane jezioro jest na tyle wszechstronne, że mogło pomieścić stworzone przez matkę naturę małe wysepki z głównie jedną wyróżniającą się na tle. Nie ma ona nazwy, nikt tak naprawdę czy kiedykolwiek była nazwana. Miejscowi wieśniacy wierzą, że dawni Crane’owie spędzali tutaj czas zabawiając się z istotami zwanymi “leśniaczkami”, które dla bardziej doświadczonych w wiedzy o świecie ludziach pasowały na Dzieci Lasu. Nie ma jakiegokolwiek dowodu, aby tak było. Jednak najbardziej znanym faktem jest to, że często tam przybywają ludzie. Zbójcy, zwykli ludzie. Nikt nie wie dlaczego. Być może z powodu wierzeń prostego ludu, a może faktycznie coś dzieje się na tej “nieznanej” nikomu wyspie.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Reach

Nazwa lokacji: Syreni Pałac
Opis lokacji: To dość mała wysepka znajdująca się na mapach wokół wyspy Arbor, należącej do potężnego rodu Redwyne. Swoją nazwę bierze z ludowych wierzeń na temat dawnego istnienia w tym miejscu syren, podobnych do tych, które ponoć nawołują rybaków z Białego Portu. Ewentualnie wziąć się może to z unikalnego kształtu wyspy przypominającej rybią płetwę. Czasem wydaje się słyszeć z tego miejsca jakby śpiew, jednak bardziej odważni ludzie orientują się, że to jedynie wiatr wiejący pomiędzy skałami i szczelinami.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Reach lub Arbor

Nazwa lokacji: Wyspa Świń
Opis lokacji: To kolejna wyspa znajdująca się w Cieśninie Redwynów. Jest trochę większa od Syreniego Pałacu i umożliwia bardzo upartym żeglarzom na bezpiecznie zacumowanie swojego statku… lub ich paru. Na wyspie znajduje się możliwość znalezienia żyjących dziko świń oraz wielu drzew owocowych. Południowa końcówka wyspy posiada małą wioskę rybacką liczącą sobie parę domów, a także skromnej zatoki dla łódek i małych statków. Mieszkańcy są prostymi rybakami, którzy jednak dość dobrze wiedzą co się dzieje na wyspie Arbor, ale i na kontynencie Westeros.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Arbor lub Reach
Re: Zakładanie lokacji
Wto Lip 09, 2019 10:58 pm Re: Zakładanie lokacji
Gość
avatar
Gość
Nazwa lokacji: Ulice
Opis lokacji:W głównej części rynku Królewskiej Przystani znajduje się rozległe i gwarne targowisko. Wzdłuż głównej ulicy, po jednej i drugiej stronie kupcy ustawiają swoje wozy i kramy, sprzedając najróżniejsze towary i zarabiając na życie. Można tu spotkać pełno różności, od produktów spożywczych, typu pieczywo, owoce, warzywa itp., przez rzeczy pierwszej potrzeby, jak odzież, obuwie, ręczniki, a kończąc na zwykłych drobiazgach, jak grzebienie, biżuteria i zabawki dla dzieci. Można na owym targu kupić dosłownie wszystko, o ile wie się, gdzie danej rzeczy szukać, gdyż cały bazarek jest dość rozległy. Od rana, do wieczora panuje tu naprawdę spory tłok i harmider, a kupcy i przekupki przekrzykują się nawzajem, zachwalając swój towar najlepiej jak tylko umieją. Nie są to specjalistyczne towary i nie można ich także nazwać luksusowymi ponieważ takie można znaleźć na ulicach gdzie cechy parające się rzemiosłem oferują swe towary.
Zdjęcie: (nieobowiązkowe)
Subforum: Królewska Przystań
Re: Zakładanie lokacji
Sponsored content

Skocz do: